POSCUBE, 20 yılı aşkın bir süredir şirketlerin müşteri memnuniyeti odaklı teknoloji ve yazılım şirketidir.

Galeri

Contacts

Beştepe Mah. 32. Cad. No: 1/178 Moment Beştepe Yenimahalle / ANKARA

info@poscube.com.tr

+90 (850) 307 70 06

// POPÜLER SORULAR

Sıkça Sorulan Sorular

En İyi Yazılım Hangisidir?

Kalıplaşmış ‘En iyi yazılım’ cümlesini; satın alma sürecinde görüşeceğiniz her yazılım şirketinden sıklıkla duymanız muhtemeldir fakat şunu unutmamalısınız ki; buna karar verecek olan siz kullanıcılarsınız. Kolay kullanıma sahip, hatasız, güncel yazılım teknolojilerine sahip, ne eksik ne fazla %100 doğru raporlar ile yolunuzu aydınlatacak, yardıma ihtiyacınız olduğunda ulaşabilir olan, markanızın büyüme yolculuğunda size müşteri olarak değil uzman bir danışman olarak yaklaşabilecek şirketin ürünü sizin için ‘en iyi yazılımdır’. PosCUBE olarak gayemiz; kullanıcılarımız için en iyi yazılım olmaktır.

Satış Noktası Yazılımına İhtiyacım Var Mı?

Bu sorunun yanıtı günümüzden 30-40 yıl öncesi için ‘Hayır’ olabilirdi fakat artan nüfus ve teknoloji ile birlikte; toplum yapısı, sosyal ihtiyaçlar, alışkanlıklar ve yaşama şekillerimiz de kaçınılmaz olarak değişime uğramıştır. Bu değişimin yeme-içme ve eğlence anlayış ve alışkanlıklarımızdaki etkisi işletmelerin çok daha kalabalık olmasına yol açmıştır. Bu kalabalığın talebini hatasız ve hızlı olarak karşılamanın temel yapı taşı ‘satış noktası sistemleridir’.

İşletmeme Hangi Aşamada Yazılım Almalıyım?

Genel olarak yapılan en büyük YANLIŞ, yazılım satın alma süreci işletmenin inşaat, tasarım/tadilat sürecinin en sonuna bırakılır, bu hem görsel hem de kullanışlılık anlamında ilerleyen süreçlerde olumsuzluk yaratabilmektedir. Olması gereken ise; henüz işletme inşaat halinde iken yazılım satın alma sürecini tamamlamanızdır. Böylelikle, kullanılacak olan donanımlara ait tüm alt yapı ve kablolama gereksinimleri henüz inşaat devam ederken çözülmüş olacaktır. Böylece hem sistemin ömrünün uzatmış hem de kullanım esnasında yaşanabilecek teknik arızaların da önüne geçmiş olacaksınız.

Hangi Donanımları Tercih Etmeliyim?

Teklif süreci başladığında, işletmenizi ziyaret edecek yazılım şirketi personelleri tarafından ihtiyaçlarınızın tam olarak anlaşılabilmesi büyük önem taşımaktadır. İşletmenizin metrekaresi, hitap edeceğiniz müşteri tipi, işletmenizin şartları (katlı olması, bahçeli olması vb.), tüm bu koşulları göz önünde bulunduracak uzman bir ekibin ziyareti sonrası kullanılacak en doğru donanım ürünleri belirlenecektir. Bu sebeple, görüşme yaptığınız şirket personellerinin uzmanlığı sizi ilerleyen dönemlerde doğacak pişmanlıklardan da kurtaracaktır.

Aradığınız Sorunun Cevabını Bulamadınız Mı?

// DESTEK MERKEZİ

7/24 Destek Ekibimiz ile Hizmetinizdeyiz

01

7/24, 365 gün destek hizmeti.

01

Ulaşılabilirlik

Ulaşılabilirlik
02

Yaşadığınız problemlerin anında çözümlenebilmesi için hızlı destek hizmeti.

02

Hızlı

Hızlı
03

Alanında uzman teknik personellerimizle profesyonel destek hizmeti.

03

Uzmanlık

Uzmanlık